• وبلاگ : پاييزي
  • يادداشت : اينم ملت عوام
  • نظرات : 2 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    برادران و خواهران عزيز ، دنيا تشنه شنيدن حقيقت است ، واقعا چه حقيقتى روشنتر از اينکه إِنَّ الَّذِين قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمّ اسْتَقَامُوا تَتَنَـزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلائِکَةُ أَلاتَخَافُوا وَلا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي کُنْتُمْ تُوعَدُونَ ، بشارت خداوند متعال براى آنهايى که در مقابل ظلم و جور حاکمان و مستکبران ايستاده اند بسيار روشن و اميده دهنده است ، بايد ايستاد و اين سکوت ننگين را شکست ، بايد نه مانند سالها گذشته ، بلکه عظيم تر و باشکوه تر از قبل روز قدس را گرامى بداريم ، ما همگى از پير و جوان و از زن و مرد در اين واقعه عظيم شرکت خواهيم کرد و پشت همه بد خواهان را بار ديگر به زمين خواهيم زد ، شانه به شانه در خيابان ها و قلم به قلم در فضاى سايبر ، هر يک از شما يک مبارز است و هر قلم شما يک تير به سوي دشمن صهيونيست .

    همه افسران جنگ نرم و دوستان و همراهان هميشگي جبهه وبلاگي غدير ، با قرار دان لوگوى انتفاضه سايبري روز قدس و اختصاص دادن يك پست در سايت يا وبلاگ خود به بيانيه آغاز به كار اين جنبش مانند هميشه با ما يار و همراه باشيد ، وعده ما آخرين جمعه از ماه مبارک رمضان ، فضاى سايبر .

    انتفاضه سايبري روز قدس (( جبهه وبلاگي غدير )) : http://jwg.parsiblog.com/1686175.htm

    + مسافركربلا 


    بله متاسفانه اين جور افراد زيادند وبايد تاسف خورد

    بابا بر نامه ريزي بايد کرد موقع تلاوت قران وتفسير قران وسخنراني از پذيرايي کردن خودداري کنند

    نميشد يه کم بستي رو ديرتر يا زودتر بيارن

    پاسخ

    عجب ، يعني شما ميفرماييد اموات خودشون رو اون دنيا منتظر خيرات بگذارند که چي ! قرآن تفسير بشه ، به نظر شما ثواب بستني کمتر از ثواب قرآنه ؟ ولي من ميگم حالا که دارن ارزش قرآن رو لگد کوب ميکنن حداقل يه فالوده اي چيزي بدن که ارزش داشته باشه !نه ؟!


    سلام به وب سايت ما هم سر بزنيد

    www.tablighatagahi.com

    بايد افسوس خورد به حال اين جور آدما ...