• وبلاگ : پاييزي
  • يادداشت : زن ، تبليغات ، بازي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + م. 

    به نام خدا . سلام.

    مطالب وبلاگتون رو خوندم ، پست آخرتون عالي بود به نظرم . ولي در جواب اينکه چرا بازي نميسازن ، ميتونم اينو بگم که "يکي از دوستاني که چندي پيش از عدم وجود حق کپي رايت در ايران گله ميکرد گفت ، به خاطر همين موضوعه که خيليا حتي دوست ندارن برن دنبال اينکه نرم افزار يا بازي طراحي کنن که کلي هزينه و وقت بطلبه و دست آخر هم همه از روش يه نسخه رايت کنن و هيچ درآمدي حتي اندک نداشته باشه که فقط هزينه هاي کارشونو بپوشونه" فکر کنم حق با ايشون بود. که اينم بر ميگرده فکر کنم به مجلسي ها ، آنهاهم به قدري سرشان گرم کار است که ... .

    در مورد پست دجال کوچک هم ... تلنگر خوبي بود!

    در مورد پست صدا و سيما هم ... حق داريد!

    در کل بايد بگويم ، انتقاد بسيار آسان است و عمل کردن بسيار دشوار ، روزي شنيدم که گفتند .. اگر منتقدي ، بسم الله خودت وارد عمل شو!

    مشکل از اينجا نيست که مسئولين و نسل دومي ها همه در پي انجام مسئوليت هايشانند . مشکل از اينجا نيست که اکثريت قريب به اتفاق مملکتمان(از جمله خود من) تنبل شده اند و راحت طلب . مشکل از اينجا نيست که والدين به دنبال کسب رزق حلال براي گذران زندگي تلاش ميکنند .... بايد عرض کنم مشکل عمده از نسل سومي هاست... نسل سومي هايي که مطالعه برايش مفهومي ندارد ، نسل سومي هايي که تن به کار و تلاش نمي دهد و راحت طلب است ، کاش نسل سومي ها تغيير رويه دهند .

    من نيز يک نسل سومي تنبل هستم ...

    طولاني شد ببخشيد. موفقيت روز افزون شما را از خدا خواهانم .

    وبلاگ خوبي داريد .

    يا علي

    پاسخ

    سلام ، بله راجع به كپي رايت حق با شماست ، اما اگه همين دولت براي ساختن بازي خرج كنه و از جيب مايه بزاره خودش هم قانون كپي را جا ميندازه ، اينو مطمئن باشيد ، اما اگه بصورت خصوصي بخوان همچين كاري كنن واقعا ريسك زيادي داره اما بهر حال بايد از يه جايي شروع كرد ،‌نميشه كه همه چيز خود به خود درست بشه ، ممنون كه وقت گذاشتيد خونديد ، يا حق